運動しましょう(Let’s do Exercise)

exercise

こんにちは、システム技術部第2課のS.Bです。
トレーニングを始めてから4カ月になりました。毎日を新鮮に感じています。健康のために体操やスポーツを実施する必要があります。運動は続けることに意味があります。運動を続けることで、あらゆる状況に適応し、心を強くできます。健康を維持するために、毎日、次の実施が推奨されています。
・心肺運動・・・「有酸素」のことで、心拍数と呼吸数を増加させる運動です。このようなエクササイズには、ウォーキング、ランニング、水泳、サイクリング、ダンス、サッカー、バスケットボールなどのチームスポーツが含まれます。
・抵抗運動・・・体の筋肉の働きと強さの構築に関係しています。さまざまなエクササイズや機器を使用して、週2、3日のトレーニングをお勧めします。

上記の運動は、心拍数を上げ、定期的に運動することで、良い効果が得られます。
楽しんで、健康になり、清々しい気持ちになりましょう!

Let’s do Exercise

Hello, this is S.B from Section 2 of the System Engineering Department. it’s been 4 months, I am doing a workout and I feel fresh every day.  Doing exercises have to be maintained enduringly, although the cold Winter or hot Summer, you need to participate in gymnastics and sports activity. So, you can adapt yourself in every situation, train your mind strongly.

To stay healthy, adults should try to be active daily and follow these recommendations:

  • Cardiorespiratory exercise- It is often abbreviated to ‘cardio’, is any exercise that increases the heartbeat and breathing rate. Such exercises include walking, running, swimming, cycling, dancing, and team sports such as football, basketball, etc.
  •   Resistance exercise- It is concerned with working for the body’s muscle groups and building strength. It is recommended that adults train each major muscle group two or three days each week using a variety of exercises and equipment.

Overall, though, any activity that gets you moving gets your heart rate up and gives you enough pleasure to do it regularly and often is good for you in almost every way. Commended that adults train each major muscle group two or three days each week using a variety of exercises and equipment.

Have fun, be healthy, and feel good!